Рубрика: Հասարակագիտություն

Գեղեցիկ

Ինձ համար գեղեցիկ է ամեն բան, թե՛ ինձ շրջապատող իրերը, բնությունը, և թե՛ իմ շրջապատում գտնվող մարդիկ։ Բայց այդ ամենից բացի ինձ համար ամենագեղեցիկ իմ մայրն է։ Ինձ թվում է, որ միայն ինձ մոտ այդպես չէ։ Բոլորն էլ իրենց մայրերին գեղեցիկ և թանկ են համարում ամեն ինչից։

Գեղեցիկը մշտապես համեմատության մեջ է, և այն կարող է առաջացնել զայրույթ և անբավարարություն, երբ մեկը չի կարողանում հասնել գեղեցկության։ Մարդիկ, ովքեր չեն համապատասխանում գեղեցիկի իդեալին կարող են օտարանալ իրենց հասարակության շրջանականերում։ Իմ կարծիքով մարդն ունի արտաքին և ներքին գեղեցկություն։

Ներքին գեղեցկությունը ներառում է մի շարք հոգեբանական գործոններ, ինչպիսիք են անհատականությունըխելքը, քաղաքավարությունը, նրբագեղությունը, խարիզման, ազնվությունն ու պատշաճությունը, իսկ արտաքին գեղեցկությունը ենթադրում է արտաքին ֆիզիկական ատրիբուտները, որոնք գնահատվում են գեղագիտական հիմքով։

Автор:

Ես Անուշիկ Ղազարյանն եմ։Սովորում եմ 《Մխիթար Սեբաստացի》 կրթահամալիրում։Ես 14 տարեկան եմ։Սիրում եմ երգել։Ընտրել եմ նախադպրոցական կրթությունը։

Оставьте комментарий