Рубрика: Հասարակագիտություն

Գովազդ

Ամեն տարի աշխարհում գովազդների վրա ծախսվում է 500 միլիարդ դոլար: Յուրաքանչյուր մարդ 65 տարիների ընթացքում հասցնում է դիտել երկու միլիոն գովազդային հոլովակ:

Ճանապարհների երկայնքով տեղադրված գովազդային վահանակների գաղափարը առաջացել է 1900թ. ԱՄՆ-ում:

Մանկական ապրանքների գովազդները հիմնվում են փոքրիկ սպառողների ճաշակի վրա: Ըստ սոցիոլոգիական հարցումների, որոնք անցկացվել են Ամերիկայում բնակվող ծնողների միջև, գովազդում ներկայացված իրը գնելու համար երեխան պետք է 9 անգամ խնդրի ծնողներից, այդ դեպքում ծնողները կհանձնվեն և կհամաձայնեն գնել:

Իրերի մեծ մասը, որ ցուցադրվում է գովազդային հոլովակների մեջ, կեղծ է: Սառցե խորանարդների փոխարեն օգտագործվում են ակրիլային խորանարդներ, խմիչքների մեջ ավելացվում են լվացող միջոցներ, որպեսզի հայտնվեն առատ պղպջակներ, բացի դրանից, որպեսզի լույսը լավ թափանցի խմիչքի մեջ, ավելացնում են ջուր:

Автор:

Ես Անուշիկ Ղազարյանն եմ։Սովորում եմ 《Մխիթար Սեբաստացի》 կրթահամալիրում։Ես 14 տարեկան եմ։Սիրում եմ երգել։Ընտրել եմ նախադպրոցական կրթությունը։

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s